7 essentiĆ«le kracht- en conditioneringsoefeningen voor vechtsporten ONE Championship 8 dec. 2019 Kracht- en conditietrainingen zijn niet alleen geweldig voor allround fitness – ze kunnen ook helpen bij je vechtsportspel. Gewogen oefeningen moeten worden aangepast aan de vraag of u traint voor kracht en kracht, of voor conditie en uithoudingsvermogen. Over het algemeen, als je sterker wilt worden, ga dan voor zwaardere gewichten en lagere herhalingen. Voor conditie en uithoudingsvermogen, doe meer herhalingen bij lagere gewichten. Hier zijn zeven essentiĆ«le oefeningen die elke krijgskunstenaar nu moet doen om zijn vaardigheden naar een hoger niveau te tillen.

  1. Pull-ups
  2. Push-ups
  3. Thrusters
  4. Deadlifts
  5. Overhead press
  6. Squats met een barbell
  7. Burpees

Meer over vechtsport en fitness?

https://fitness.verzamelgids.nl/

https://fitness.startclub.nl/

https://fitness.zoekned.nl/

https://fitness.slimmestart.nl/

https://sportschool.zibb.nl/

https://sportschool.linkpaginas.nl/

https://fitness.startmee.nl/

https://kickboksen.uwpagina.nl/

https://fitness.web-directory.nl/

https://fitness.startvista.nl/

https://fitness.startzoeken.nl/

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *