
Sociale Media
Sociale media gebruiken om advertenties te promoten Nu virtuele en videotours steeds meer beschikbaar komen voor beursgenoteerde panden, is het niet meer dan logisch dat vastgoedmarketing volledig digitaal gaat. Digitale marketing voor onroerend goed betekent echter niet dat u zich alleen moet houden aan de websites van de makelaar. Woningen worden steeds vaker vermeld op sociale mediasites, waaronder Facebook en Instagram. Volgens een onderzoek onder 135 vastgoedprofessionals door The Close in juli 2021, zegt tot 60% van de makelaars dat social media marketing nog belangrijker is voor outreach-inspanningen dan hun eigen bedrijfswebsite. Facebook Marketplace en Instagram-hashtags zijn een geweldige manier om onroerendgoedvermeldingen te promoten en doelgroepen te bereiken die uw onroerendgoedbedrijf anders misschien niet zouden kunnen vinden.
Lokale Fotografie
Lokale fotografie gebruiken Wanneer makelaars een woning willen verkopen, verkopen ze vaak niet alleen het huis, maar ook de omgeving. Maak gebruik van lokale fotografie en afbeeldingen van de stad in het publieke domein. U kunt deze foto’s gebruiken in de vermelding van het onroerend goed op uw website om het webverkeer en potentiële kopers te stimuleren. Zorg ervoor dat u voorzichtig bent met de afbeeldingen die u downloadt. Sinds het begin van de pandemie zijn cyberaanvallen exponentieel toegenomen. Zelfs Amazon had zich recentelijk nog niet verdedigd tegen een DDoS-aanval met een piekverkeersvolume van 2,3 Tbps, het grootste ooit gemeten. Vanwege COVID-19 is tot 76% van de bedrijven van plan om IT-veranderingen op de lange termijn door te voeren. Dat gezegd hebbende, zorg ervoor dat je een sterke antivirus hebt gedownload en zorg ervoor dat deze up-to-date is voordat je lokale fotografie downloadt.
Gebreken noemen
Voordat een woning te koop wordt aangeboden, dient deze gekeurd te worden. Elk jaar doen zich tot 31 miljoen verwondingen voor in de VS, en het laatste waarvoor u aansprakelijk wilt worden gesteld, is een letsel dat verband houdt met niet-openbaar gemaakte materiële schade. Overweeg om deze inspectie en eventuele reparaties aan het onroerend goed te gebruiken als onderdeel van uw marketingtechniek voor 2022. Millennials vormen nu de meerderheid van de huizenkopers, en vaak heeft deze generatie niet veel geld om aan onroerend goed uit te geven. Dat betekent dat alles wat nieuw is, zoals een nieuwe boiler, dak, gevelbeplating of trap zijn eigen reclame kan zijn. Bovendien, als de reparatieservice die je hebt gebruikt goede recensies heeft, overweeg dan om deze ook in je vermelding te vermelden. Geïnteresseerde kopers zullen waarschijnlijk die reparatieservice opzoeken en hun werkkwaliteit als een voorbeeld nemen van hoeveel de verkoper om hun eigendom geeft.
Vastgoedmarketingtrends komen en gaan, maar met de nieuwste en beste technologie aan uw zijde kunt u deze trends in uw voordeel gebruiken. Probeer de komende maanden een aantal van de bovenstaande marketingtechnieken uit om uw webverkeer en outreach-inspanningen te vergroten.
https://vastgoed.websitelink.nl/
https://vastgoed.slimmestart.nl/